Subject: C-210/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 11:32:40 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/196
Kohtuasja number: C-210/24
Vastuse kuupäev: 17.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kollektiivläbirääkimiste õigus; lepingu sõlmimise kriteeriumid;
majanduslikult soodsaima pakkumuse esitajaga lepingu sõlmimise kord;
teenuste osutamise vabadus; teenuste riigihankelepingud
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL; EL põhiõiguste harta artikkel 28;
ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7569

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium