Subject: C-6/24 ja C-231/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 14:31:08 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/199
Kohtuasja number: C-6/24 ja C-231/24
Vastuse kuupäev: 17.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; lepingu ebaõiglase
laadi hindamine; maksekäsumenetlus; panga õigus leping ennetähtaegselt
lõpetada; tagasimakse; tarbija ja panga vaheline laenuleping;
tarbijalepingust tuleneva võlanõude sissenõudmise menetlus
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7572

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium