Subject: Küsimus nõukogu määruse (EL) nr 833/2014 muudatuste kohta
From: "Assistant DKLex" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 2 May 2024 13:30:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Kirjutame Teile selgituste ja abi saamiseks.
Leidsime järgmise teabe seoses muudatustega nõukogu määruses COUNCIL 
REGULATION (EU) No 833/2014 (https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2014/833):

Article 5r
1.

Legal persons, entities and bodies established in the Union whose 
proprietary rights are directly or indirectly owned for more than 40 % by:

(a)

a legal person, entity or body established in Russia;

(b)

a Russian national; or

(c)

a natural person residing in Russia,

shall, as of 1 May 2024, report to the competent authority of the Member 
State where they are established, within two weeks of the end of each 
quarter, any transfer of funds exceeding 100 000  EUR out of the Union that 
they made during that quarter, directly or indirectly, in one or several 
operations.

Meie küsimused on järgmised:
1. Milline Eesti pädev asutus vastutab nende nõuete täitmise eest ja selle 
üle teostab järelevalvet?
2. Kuidas ja millises korras tuleks teavet või aruandlust esitada?
3. Millised on selle teabe esitamise tähtajad?
4. Kes on volitatud ja kohustatud seda teavet esitama? Kas see on Eesti 
äriühingu omanik ise?

Tänan ette vastuse eest.

-- 

Best regards,

Svetlana Zmud
Assistant of Director
DKLex OÜ
+37256699907
https://dklexgroup.com <https://dklexgroup.com/>
https://www.dklex.ee <https://www.dklex.ee/>

Our company may rely on your freely given consent at the time you provided 
your personal data to us replying on this email then the lawfulness of such 
processing is based on that consent under EU GDPR 2016/679. You have the 
right to withdraw consent at any time.