Subject: Veebivormi edastus: Esita pöördumine > Komponendid
From: "Rahandusministeerium" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 10 Apr 2024 10:03:12 +0300

Sisestuse kuupäev K, 10/04/2024 - 10:03

Sisestaja: Anonüümne

Sisestatud veebivormi info:

Pealkiri
teabenõue

Esitaja nimi
Priit Pärnapuu

Asutus
Õhtuleht Kirjastus AS

Eelistatud suhtluskanal
E-post

E-mail
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Küsimuse või ettepaneku sisu
Ärilehele ütles rahandusminister Mart Võrklaev Eesti Energiaga seoses: "Uue 
juhatuse poolt läbi viidud valdkondlikud auditid on senises tegevuses 
tuvastanud küsitavusi, millele on vaja vastuseid." 
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120284307/riik-algatab-eesti-energias-erikontrolli-minister-probleeme-on-olnud-pikemat-aega

Palun väljastada kõnealused valdkondlikud auditid.

Juhin tähelepanu, et auditid on liikunud Eesti Energiast välja 
Rahandusministeeriumisse, seega ei saa tegu olla pooleliolevate 
dokumentidega, vaid neid tuleb käsitleda valmis dokumentidena.

Võimalik, et auditid sisaldavad Eesti Energia ärisaladust, ärisaladusega 
tekstiosad võib lahkelt kinni katta.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.