Subject: C-39/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 15:48:50 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/152
Kohtuasja number: C-39/24
Vastuse kuupäev: 19.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; hüpoteeklaenuleping;
lepingu ebaõiglase laadi hindamine; lepingutasu; lepingutasu
tagasimaksmine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/17/EL; direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7525

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium