Subject: Sõiduki topeltmaksustamisest
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 12 Mar 2024 08:07:39 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Edastan kirja, millele ma ei ole kuu aja jooksul vastust saanud.
Mis võib olla viivituse põhjuseks?

Lugupidamisega
Madis Mikkor

-------- Esialgne kiri --------
Pealkiri: Sõiduki topeltmaksustamisest
Kuupäev: 2024-02-12 16:00
Saatja: [email-masked]
Saaja: [email-masked]

Tere

Palun teilt selgitust kavandatava Mootorsõidukimaksu seaduse eelnõu
kohta.

Kui olen ostnud auto Taani kuningriigis ja maksnud nende üüratult
kallist auto registreerimismaksu (keskmiselt 25-150% auto hinnast,
keskmiselt 85% astmeliselt) ning nüüd kolin elama Eestisse ja pean sama
auto pealt taas registreerimismaksu maksma, kas sel juhul ei ole tegu
topeltmaksustamisega, mida Eesti ja Taani vahel ei tohi olla?
Topeltmaksustamine hõlmab küll vist ainult tulu või kapitali - aga kas
sama vara tohib kahes riigis järjest samalaadse maksuga maksustada?

Lugupidamisega
Madis Mikkor