Subject: C-135/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 12:49:37 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/145
Kohtuasja number: C-135/24
Vastuse kuupäev: 16.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: eri liikmesriikide ema- ja tütarettevõtjate ühine
maksustamissüsteem; ettevõtte tulumaks; mahaarvamine maksustatavast tulust
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/96/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7518

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium