Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 21064202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 25 Mar 2024 18:33:21 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 21064202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8082965&turva=a64cbeb454b943f07a71c91d1e6a3536> 
&teade=8082965&turva=a64cbeb454b943f07a71c91d1e6a3536

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 21064202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8082965&turva=a64cbeb454b943f07a71c91d1e6a3536> 
&teade=8082965&turva=a64cbeb454b943f07a71c91d1e6a3536

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8082965&turva=a64cbeb454b943f07a71c91d1e6a3536> 
&teade=8082965&turva=a64cbeb454b943f07a71c91d1e6a3536

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court