Subject: Kestlikkusaruandlus
From: "Siret Raid" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 26 Mar 2024 09:21:43 +0200

Tere!

Soovin teada, kas saan kestlikkuse teemast õigesti aru. Loen
Rahandusministeeriumi koduleheküljelt välja, et Puhatusekspert OÜ-l ei ole
kestlikkusaruandluse kohustust. Eesti kapitalil, 10 töötajat, käive ca 800
000 aastas.

Kuidas ja kas rakenduvad ESG tegevuspõhimõtted Eesti väikestele ja
keskmisele ettevõtetele?

Tervitades

Siret Raid

Tegevjuht

Puhastusekspert OÜ

+372 505 5173

 <http://www.puhastusekspert.ee/> www.puhastusekspert.ee

 <https://www.linkedin.com/company/puhastusekspert/>
<https://www.instagram.com/puhastuseksperteesti/>
<https://www.facebook.com/Puhastusekspert>

LOOME TEADLIKULT PUHTAMA MAAILMA!