Subject: C-86/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 11:32:42 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/121
Kohtuasja number: C-86/24
Vastuse kuupäev: 04.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kauba päritoluriik; rubriigikood; tollimaks; toote päritolu
määramine
Õiguslikud vormid: Kaupade kirjeldamise ja kodeerimise harmoniseeritud
süsteemi konventsioon; määrus (EL) 2015/2446; määrus (EL) 2018/1063

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7494

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium