Subject: C-42/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 13:09:26 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/119
Kohtuasja number: C-42/24
Vastuse kuupäev: 03.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aegumistähtaja alguse määramine; ebaseaduslik abi; makstud
riigiabi tagasinõudmine; nõuete aegumistähtaeg; tagatisrahastu
rahastamissüsteemi kuuluvate toimingute kontroll; õiguskindluse põhimõte
Õiguslikud vormid: määrus (EMÜ) nr 4045/89; määrus (EÜ, Euratom) nr
2988/95

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7492

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium