Subject: C-7/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 11:57:48 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/114
Kohtuasja number: C-7/24
Vastuse kuupäev: 02.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hüvitis pereliikme surma korral; hüvitise maksmine tööõnnetuse
puhul; kahju hüvitamise nõue; regressinõue; sotsiaalkindlustushüvitis;
sotsiaalkindlustussüsteemide koordineerimine; tööõnnetusjuhtumikindlustus
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 883/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7487

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium