Subject: C-18/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 16:12:47 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/105
Kohtuasja number: C-18/24
Vastuse kuupäev: 26.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: järelevalveasutuse pädevus; kindlustus- ja
edasikindlustustegevus; kindlustustoodete turustamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2009/138/EÜ; direktiiv (EL) 2016/97; määrus
(EL) nr 1286/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7478

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium