Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 15523202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 11 Mar 2024 15:37:00 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 15523202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8063544&turva=8878c24e09e54a5be20f8f090b1e1283> 
&teade=8063544&turva=8878c24e09e54a5be20f8f090b1e1283

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 15523202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8063544&turva=8878c24e09e54a5be20f8f090b1e1283> 
&teade=8063544&turva=8878c24e09e54a5be20f8f090b1e1283

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8063544&turva=8878c24e09e54a5be20f8f090b1e1283> 
&teade=8063544&turva=8878c24e09e54a5be20f8f090b1e1283

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court