Subject: C-800/23
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 10:33:13 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/101
Kohtuasja number: C-800/23
Vastuse kuupäev: 21.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aktsiisikauba import; kaupade ebaseaduslik import;
konfiskeerimisele kuuluva kauba väärtusele vastava summa tasumise
kohustus; sanktsioonide kohaldamine; õiguslikud tagajärjed
Õiguslikud vormid: EL lepingu artikkel 6; EL põhiõiguste harta artikkel
49; määrus (EL) nr 952/2013; ühenduse tolliseadustik

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7474

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium