Subject: Vs: Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust regulatsioonist kehtivas õiguses
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: Thomas Auväärt
Date: Thu, 1 Feb 2024 12:21:39 +0200

Tere ja saadan uuesti,

Edu soovides,

Uno

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 31. jaanuar 2024 21:12
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]>
Teema: Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust regulatsioonist kehtivas
õiguses

Tere,

Edastan Eestis tegutsevate hoiu-laenuühistute nimel ettepaneku
„Hoiu-laenuühistute keskühistu õiguslikust regulatsioonist kehtivas
õiguses“

Lugupidamisega,

Uno Silberg

EHLÜ Liidu juhatuse esimees

5065533

Lisad:

Kaaskiri ja Hoiu-laenuühistute keskühistu regulatsioon kehtivasse
õigusesse (ettepanek)