Subject: C-745/23
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jan 2024 11:52:51 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/19
Kohtuasja number: C-745/23
Vastuse kuupäev: 01.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: 10 000 EUR väärtuses või rohkem sularaha deklareerimise
kohustus; valuuta konverteerimine tolliväärtuse määramiseks; ühendusse
sisse toodava või ühendusest välja viidava sularaha kontrollimine
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 2015/2447; määrus (EL) nr 2018/1672;
määrus (EL) nr 952/2013

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7392

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium