Subject: C-692/23
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 19:32:57 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/490
Kohtuasja number: C-692/23
Vastuse kuupäev: 04.01.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibe kindlaksmääramine; riigihanke korraldamisest loobumine
Õiguslikud vormid: 2013/34/EL; direktiiv 2014/24/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7368

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium