Subject: E-13/23
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 12:41:05 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/485
Kohtuasja number: E-13/23
Vastuse kuupäev: 04.01.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: finantsinstrumentide turud; finantsjärelevalve; teave
finantsteenuseid osutavate ettevõtjate kohta; tegevusluba
Õiguslikud vormid: direktiiv 2009/110/EÜ; direktiiv 2009/138/EÜ; direktiiv
2013/36/EL; direktiiv (EL) 2015/2366; EMP lepingu artikkel 31

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7363

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium