Subject: C-615/23
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Nov 2023 15:15:14 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/444
Kohtuasja number: C-615/23
Vastuse kuupäev: 06.12.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hüvitis; kohaliku ühistransporditeenuse osutamine; käibemaks;
maksustatav väärtus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7322

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium