Subject: C-588/23
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Nov 2023 14:45:15 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/443
Kohtuasja number: C-588/23
Vastuse kuupäev: 05.12.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: abi tagastamine; ebaseaduslik riigiabi
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 41; EL põhiõiguste harta
artikkel 47; ELTL artikkel 108; ELTL artikkel 263; ELTL artikkel 288;
määrus (EL) nr 2015/1589

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7321

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium