Subject: C-627/23
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 16:21:55 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/441
Kohtuasja number: C-627/23
Vastuse kuupäev: 04.12.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: väärtpaberite üldsusele pakkumisel või kauplemisele lubamisel
avaldatav prospekt
Õiguslikud vormid: direktiiv 2001/34/EÜ; direktiiv 2003/71/EÜ; direktiiv
2004/39/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7319

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium