Subject: C-622/23
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Nov 2023 15:15:35 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/431
Kohtuasja number: C-622/23
Vastuse kuupäev: 27.11.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibemaks; lepingu ennetähtaegne lõpetamine; tasu teenuste
osutamise eest; tegelikult osutatud teenus; töövõtulepingust ühepoolne
taganemine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7309

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium