Subject: C-471/23 ja C-477/23
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Sep 2023 16:24:17 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/364
Kohtuasja number: C-471/23 ja C-477/23
Vastuse kuupäev: 04.10.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: EL rahalised vahendid; finantskorrektsioon; riigiabi;
struktuurifondid; toetusesaaja; vastutav isik
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL; EL põhiõiguste harta artikkel 41;
EL põhiõiguste harta artikkel 47; määrus (EL) nr 1303/2013; määrus (EÜ) nr
1370/2007

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7242

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium