Subject: C-483/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Sep 2023 12:03:01 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/360
Kohtuasja number: C-483/23
Vastuse kuupäev: 04.10.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: piiravad meetmed; rahaliste vahendite ja majandusressurside
külmutamine; usaldushaldus; Venemaa vastu suunatud piiravad meetmed seoses
olukorraga Ukrainas
Õiguslikud vormid: direktiivi (EL) 2015/849; määrus (EL) nr 269/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7238

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium