Subject: C-472/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Sep 2023 10:37:07 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/348
Kohtuasja number: C-472/23
Vastuse kuupäev: 27.09.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased lepingutingimused; ebaõiglased tingimused
tarbijalepingutes; intress; karistuse proportsionaalsus;
tarbijakrediidilepingud; teavitamiskohustus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2008/48/EÜ; direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7226

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium