Subject: C-403/23 ja C-404/23
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Sep 2023 12:11:58 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/343
Kohtuasja number: C-403/23 ja C-404/23
Vastuse kuupäev: 22.09.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: avaliku teenuse osutamine; hankemenetlus; hankemenetlusest
kõrvaldamine; pakkumuses muudatuste tegemine pärast pakkumuse esitamise
tähtaja lõppemist; tagatise tervenisti tagastamata jätmine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2004/18/EÜ; EIÕK lisaprotokoll nr 7, art 4;
ELL artikkel 6; EL põhiõiguste harta artikkel 16; EL põhiõiguste harta
artikkel 52; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 50; ELTL artikkel 54; ELTL
artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7221

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium