Subject: C-392/23
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Aug 2023 11:43:16 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/323
Kohtuasja number: C-392/23
Vastuse kuupäev: 05.09.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: eeskirjade eiramine; investeerimistoetused; mitterahaline
sissemakse; projektide rahastamine; rahastamiskõlblike kulude
kindlaksmääramine; toetused
Õiguslikud vormid: määrus (EL, Euratom)  2018/1046; määrus (EL) nr
1303/2013; määrus (EL) nr 508/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7201

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium