Subject: C-347/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>,Merle Järve, "MKM info", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jul 2023 17:49:17 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/291
Kohtuasja number: C-347/23
Vastuse kuupäev: 04.08.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; hüpoteeklaenuleping;
laenuleping kinnisvara soetamiseks; mõiste "tarbija"
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7169

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium