Subject: C-346/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jul 2023 17:05:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/271
Kohtuasja number: C-346/23
Vastuse kuupäev: 26.07.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: asutamisvabadus ja teenuste osutamise vabadus;
finantsinstrumentide turud; kaebuse esitamise õigus; piirangud
Õiguslikud vormid: direktiiv 2004/39/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7149

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium