Subject: C-118/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Apr 2023 15:20:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/162
Kohtuasja number: C-118/23
Vastuse kuupäev: 08.05.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kaebuse esitamise õigus; kriisilahendusmenetlus; õigus tõhusale
õiguskaitsevahendile; õiguskaitsevahendid
Õiguslikud vormid: direktiiv 2013/36/EL; direktiiv 2014/59/EL; ELL
artikkel 19; EL põhiõiguste harta artikkel 47; määrus (EL) nr 575/2013

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7040

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium