Subject: C-728/22 kuni C-730/22
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Feb 2023 16:47:15 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/56
Kohtuasja number: C-728/22 kuni C-730/22
Vastuse kuupäev: 20.02.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: asutamisvabadus ja teenuste osutamise vabadus;
hasartmängukontsessioon; konkurentsivabadus; kontsessioonitasu;
õiguspärane ootus; kontsessioonilepingute sõlmimine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/23/EL; direktiiv 89/665/EMÜ; ELL
artikkel 3; EL põhiõiguste harta artikkel 15; EL põhiõiguste harta
artikkel 16; EL põhiõiguste harta artikkel 20; EL põhiõiguste harta
artikkel 21; ELTL artikkel 12; ELTL artikkel 151; ELTL artikkel 49; ELTL
artikkel 56; ELTL artikkel 8

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=6934

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium