Subject: C-547/22
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info" <[email-masked]>, "Virge Aasa" <[email-masked]>, "Merili Kriisa" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Oct 2022 11:17:11 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2022/412
Kohtuasja number: C-547/22
Vastuse kuupäev: 19.10.2022
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hankemenetlusest kõrvaldamine; kahju hüvitamise nõue;
riigihankeleping; võimaluste kaotuse hüvitamine; õigus saada hüvitist
saamata jäänud tulu eest
Õiguslikud vormid: direktiiv 2007/66/EÜ; direktiiv 89/665/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=6784

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium