Subject: C-536/22
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info" <[email-masked]>, "Virge Aasa" <[email-masked]>, "Merili Kriisa" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Sep 2022 10:37:41 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2022/398
Kohtuasja number: C-536/22
Vastuse kuupäev: 05.10.2022
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: elamukinnisvaraga seotud tarbijakrediidilepingud;
kompensatsioon; lepingust tulenevate kohustuste ennetähtaegne täitmine;
õigus saada hüvitist saamata jäänud tulu eest
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/17/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=6770

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium