Subject: C-344/21
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Katrin Tasa" <[email-masked]>, "RAM Info" <[email-masked]>, "Virge Aasa" <[email-masked]>, "Merili Kriisa" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Jul 2021 11:05:24 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2021/300
Kohtuasja number: C-344/21
Vastuse kuupäev: 28.07.2021
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ettevõtjate koondumine; konkurentsiõiguse rikkumine;
konkurentsiõigusega seotud kahju hüvitamise nõue; teatamata riigiabi
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/104/EL; ELL artikkel 4; ELTL artikkel
101; ELTL artikkel 102; ELTL artikkel 108; määrus (EÜ) nr 139/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=6127

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium