Subject: Ed: Delfi päring: suvepäevad
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 10:23:05 +0300

Saatja: Karoliina Vasli <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 6. august 2025 17:44
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Delfi päring: suvepäevad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Uurin eri riigiasutustelt suvepäevade kohta.

Kuidas teie asutuses.

Toimusid/toimuvad suvehooajal "suvepäevad"?

Mõtlengi seda mõistena - st vbl seminar, tänuüritus, asutuse juubel vms.
Ühesõnaga meeskonnaüritus, mida tavamõistes võiks nimetada suvepäevadeks.

Näiteks mu ühel tuttaval oli päevane väljasõit. Seminariosa, aga samas ka
vaba aeg, toidupoolis ja siis esineja. Tema jaoks ikkagi suvepäev kui
selline.

Kui toimus/toimub, kus ja mil? Mitmepäevane üritus? Mis täpsemalt ürituse
sisu? Kas ka esinejad asutusest väljastpoolt? Kes?

Mis on kogumaksumus (kui ka kõik arved pole kokku löödud, siis
suurusjärk)? Kui palju osalisi? Kas ka omaosalustasu?

Kui aga ei toimunud säärast üritust/üritusi, siis miks?

Head

Karoliina Vasli