Subject: Ed: Retseptiravimite ostusoov ajalehes, Võrumaa Teatajale
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 15:28:25 +0300

Saatja: Sten Sang <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 13. juuni 2025 19:18
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Retseptiravimite ostusoov ajalehes, Võrumaa Teatajale

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Kirjutan Võrumaa Teatajale lugu retseptiravimite ostusoovist ajalehes, 
veebis.

Manuses üks äsjane ajalehekuulutus, mis silma jäi.

Palun Sinu vastust teisipäeva, 17. juuni õhtuks.

Küsimused

1.Kas ajalehe- või veebikuulutuse kaudu tohib eraisik avaldada 
retseptiravimite ostu-, müügi- või vahetussoovi?

2. Kui kõrvalisele kodanikule on selline ostukuulutus silma jäänud, mida ta 
peab selle infoga edasi tegema?

3. Kui tihti puutub ravimiamet kokku sellega, et inimesed soovivad omavahel 
käest-kätte osta, müüa või vahetada retseptiravimeid?

4. Miks ei tohi omavahel retseptiravimeid osta, müüa ja vahetada?

5. Milline ametkond nende rikkumistega tegeleb ja osapooled vastutusele 
võtab?

6. Milline karistus sellise teo eest ees ootab?

7. Kas Eesti on viimase paari aasta jooksul reaalselt karistatud inimesi, 
kes on käest-kätte ostnud, müünud või vahetanud retseptiravimeid?

8. Mida toredat saab peale hakata nende kokku ostetud 
antibiootikumitablettidega, mida inimene lehekuulutuses näib ihaldavat?

***
Sten Sang
Võru Teataja AS
+372 5845 3391
[email-masked]
vorumaateataja.ee
digileht.vorumaateataja.ee