Subject: Ed: Päring
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 14:53:59 +0300

Saatja: Ketlin Kruse <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 14. mai 2025 14:06
Adressaat: TA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Koopia: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses toimetusese jõudnud vihjetega, et Facebookis äritsetakse
Ozempicuga. Nimelt pakutakse seda nii müüa kui ka kuulutatakse
ostusoovist.

On Teieni sarnaseid vihjeid jõudnud?

Kuidas sellesse suhtuda? Teadaolevalt on retseptiravimite müük Eestis
keelatud.

Vastuseid ootama jäädes ja head soovides

Ketlin Kruse