Subject: Ed: Delfi päring uinutite ja rahustite teemal
From: "RA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 16:40:56 +0300

Saatja: Kristopher Muraveiski <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 26. veebruar 2025 13:26
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Delfi päring uinutite ja rahustite teemal

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan päringu ajendatult 3. veebruaril psühhiaatrite seltsi poolt
saadetud pöördumisest sotsiaalministeeriumi poole (lisan manusesse), kus
lisaadressaat oli ka Ravimiamet. Kuna uudis läheb homme üles, loodan et
jõuate tänase jooksul vastata.

*	Selts toob esile, et ravimite väljakirjutamise üleriigilise seire
väljatöötamiseks ei toimi ametkondadevaheline koostöö. Kuidas Teie seda
näete, kas selleteemaline koostöö ei ole toiminud?

Andke palun teada, kui päring käes.

Lugupidamisega

Kristopher Muraveiski

Delfi uudistetoimetuse reporter

Tel: +372 5345 5416