Subject: Ed: Päring Delfist
From: "RA Kommunikatsioon" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 11:32:07 +0300

Saatja: Eliisabet Voomets <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 12. märts 2025 10:27
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Päring Delfist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Delfist. Valitsusel on plaan kärpida avalikku sektorit
viiendiku võrra, sh osad ametid kinni panna. Uurin nüüd, kas teie olete
saanud juba mingeid signaale, et kui palju võidakse teid kärpida/üldse
kinni panna?

Aitäh!

Parimat

Eliisabet Voomets

Delfi reporter

+372 56685210