Subject: Teabenõue
From: <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 17:10:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palume väljastada Magnum Medical OÜ-le, registrikood 11332521, aadress Vae

16 Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave.

Millised ravimid on Eestist väljaveetud Q1 2025?

Palume teave esitada e-postile [email-masked]

Tänan!

Lugupidamisega

Anne-Mai Angerjärv
Head of Business Development
T: +372 679 1864| +372 650 1901
E-mail: [email-masked]

Magnum Medical OÜ | Laagri Ärimaja | Laagri Business House
Vae 16 | Laagri | 76401 Harjumaa | Estonia

The leading pharmaceutical wholesaler and retailer in the Baltics.
Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on lubatud vaid saatja eelneval nõusolekul. Kui te
saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage

materjal arvutist.

This e-mail transmission may contain confidential or legally privileged
information that is intended only for the individual or entity named in
the e-mail address. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that any disclosure, copying, distribution, or reliance upon the
contents of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this
e-mail transmission in error, please reply to the sender, so that they can

arrange for proper delivery, and then please delete the message from your
computer systems.