Subject: Ed: Postimehest küsimus Turmani silmakliiniku patsientide teemal
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 13:11:52 +0200

Saatja: Priit Pullerits <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 11:08
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Postimehest küsimus Turmani silmakliiniku patsientide teemal

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen rääkinud paari inimesega, kes said mullu detsembris Turmani kliinikus
süsti tagajärjel tõsise silmapõletiku. Neilt sain teada, et asja pidi
uurima Ravimiamet ja kui nemad on omalt poolt uurimise lõpetanud ning
tuvastanud kahju tekkimise põhjused, siis saab PZU Kindlustus sellega
edasi tegeleda. Sain ka teada, et üheks oluliseks teguriks kahjunõude
küsimuses on see, kas juhtunust jääb patsiendile püsiv tervisekahjustus
ning millises ulatuses see on. Sain ka teada, et PZU teeb otsuse hiljemalt
180. kalendripäeval pärast kindlustusjuhtumi teate saamist.

Küsimus Ravimiametile: kui kaugel on antud juhtumi uurimine ning millal
võiks PZU saada teilt vajalikud dokumendid, et selle juhtumiga omalt poolt
edasi tegeleda? Siin tasub ka silmas pidada, et paljud on vanad inimesed,
üle 80.

Palun, kas saate täna selle juhtumi arengute kohta teavet saata.

Lugupidamisega,

Priit Pullerits

Postimehe vanemtoimetaja

5145319