Subject: Ed: Delfi päring
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 09:04:55 +0200

Saatja: Kristopher Muraveiski <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 24. jaanuar 2025 08:42
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>;
Ravimiamet <[email-masked]>
Teema: Delfi päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan päringu seoses 8. veebruaril Venemaa energiasüsteemist lahti
ühendamisega seonduvalt.

*	Kuidas on Ravimiamet selleks valmistunud? Kas sarnaselt nt
sotsiaalkindlustusametile olete samuti saatnud teenusepakkujatele kirja,
et vaadata üle oma toimepidevuse meetmed olukorraks, kui elektrivarustus
peaks mitmeks ööpäevaks kaduma?

*	Kui jah, siis kes teenusepakkujate hulka kuuluvad?

*	Millal tuleb neil sel juhul ametile teada anda, millised on
võimalikud puudused ja kuidas edasi tegutsevad?

Lugupidamisega

Kristopher Muraveiski

Delfi uudistetoimetuse reporter

Tel: +372 5345 5416