Subject: Ed: küsimused ozempicu kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 11:55:49 +0200

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 6. jaanuar 2025 11:39
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: küsimused ozempicu kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin paari teema kohta, mis puudutab Ozempicut. Üks on Ozempicu
kõrvaltoimed ja teine teema on ravimi ise valmistamine. Olen tänulik
selgituste eest!

*Möödunud aastal kirjutas välismeedia päris palju, et Ozempicu tarvitamine
võib põhjustada teatud silmahaigust, mis võib viia  nägemise kaoni. Kas
selline kõrvaltoime on kinnitatud ja kui paljudel võib seda ette tulla? Ja
kas see puudutab eeskätt diabeetikuid?

*Missugused on sagedasemad Ozempicu kõrvaltoimed?

Teine teema kerkis esile Ozempicu tarvitajate FB-grupis ja  puudutab
inimese plaani valmistada ise semaglutiidi süstelahust. Nimelt kirjutas
üks inimene oma paanist valmistada Rybelsiusest süstelahust: purustada
tablett, lahustada see füsioloogilises lahuses ja filtreerida läbi
kohvifiltri. (Kuvatõmmis on manuses)

Palun selgitage, miks selline plaan on ohtlik? Mis on riskid - nagu ka
inimene ise küsib? Mis tagajärjed võivad sellel olla?

Tervitades

Sirje Maasikamäe