Subject: Teabenõue Ravimiametile COVID-19 vastaste vaktsiinide kõrvaltoimete kestuse jälgimise kohta
From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 17:08:05 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Esitame MTÜ Ikkagi Inimesed poolt teabenõude Ravimiametile.

Palume registreerida teabenõue dokumendihaldussüsteemides korrektselt,
st meie poolt dokumendile pandud pealkirjaga. "Pöördumine" ei ole
antud dokumendi pealkiri, see on dokumendi kategooria ning seda palume
pealkirjana mitte kasutada.

Lugupidamisega
_________________________
Riina Kütt
MTÜ Ikkagi Inimesed juhatuse esimees
Telefon:    +372 503 2251
E-post:     [email-masked]
Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee
Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/