Subject: Fw: Päring seoses nitaseenidega
From: "Margus Hanno Murakas" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 00:38:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist

Kuna Carmen Katariina Sikk on töölt eemal, edastan oma meediapäringu
üldmeilile.

Lugupidamisega
mh
  _____

From: Margus Hanno Murakas <[email-masked]>
Sent: Friday, January 3, 2025 12:37 AM
To: [email-masked]
<[email-masked]>
Subject: Päring seoses nitaseenidega

Tervist

Olen Margus Hanno Murakas, Postimehe ajakirjanik.

Seoses Ravimiameti ettepankuega keelata nitaseenide ainerühm 2023.aasta
detsembris uurin,  kas Ravimiametile teadaolevalt on Eesti esimene riik,
mis keelas ära terve ainerühma? Teie enda teade viitab, et paljudes ELi
liikmesriikides, Kanadas ja Ameerika Ühendriikides on nitaseenide
käitlemist piiratud ning leian ka infot, et erinevad nitaseenide
esinemisvormid (isotonitaseen, protonitaseen jne.) on keelatud, kuid ei
leia, et kusagil oleks terve ainerühm keelustatud.

Lugupidamisega
mh