Subject: Korduv teabenõue COVID-19 vaktsiinikahjude mittehüvitamise otsuste vaidemenetluste ja kohtuvaidluste tööjõukulude kohta
From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Dec 2024 13:23:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tervist!

Digiallkirjastatud teabenõue on lisatud. 

Palume registreerida teabenõue dokumendihaldussüsteemides korrektselt, st
meie poolt dokumendile pandud pealkirjaga. &quot;Pöördumine&quot; ei ole
antud dokumendi pealkiri, see on dokumendi kategooria ning seda palume
pealkirjana mitte kasutada.

Lugupidamisega
_________________________
Riina Kütt

MTÜ Ikkagi Inimesed juhatuse esimees
Telefon:    &#43;372 503 2251
E-post:     [email-masked]
Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee

Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/