Subject: Ed: Postimehest Fluxi kohta küsimused
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 11:44:15 +0200

Saatja: Loora-Elisabet Lomp <[email-masked]>
Saatmisaeg: pühapäev, 10. november 2024 14:04
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Postimehest Fluxi kohta küsimused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervitused!

Mu poole pöördusid kaks mures inimest, kes on pikalt juba oodanud ravimit
Flux. Taaskord neile öeldi, et seda ei ole ning nüüd loodetakse, et äkki
saabub novembri lõpus. Samamoodi oli ühele täna öeldud, et alternatiivi ka
ei ole Eestis.

Kas on üldse võimalik, et Flux ei jõuagi enam turule? Ma saan aru, et
Fluxil on probleeme üle Euroopa Liidu, kas siis on ELi ravimiameti poolt
teistele tootjatele mingi suunis antud?

Kas praegu on üldse suurem antidepressantide kriis maailmas ja ELis?

Kui nüüd tuleb müügile taas kas Flux või mõni alternatiiv, siis kas tasuks
osta kohe rohkelt karpe ette ära?

Ikka head

Loora-Elisabet Lomp

Postimees