Subject: Ed: Kanal 2 küsib
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 11:43:33 +0200

Saatja: Eda-Liis Kann <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 6. november 2024 15:56
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Kanal 2 küsib

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Carmen

Kanal 2 teeb saadet "Mida tegelikult tõi aasta 2024"

Eelmine aasta ennustati, et

1.	ja et mingeid ravimeid enam ei jätku Eesti turul või mingi jama on
ravimite kättesaadavusega.

Meie peame nüüd tegema kokkuvõtte ja saama aru, kas see ennustus läks
täppi? Kas siin võiks rääkida sellest, et inimesi pahandas, et koroona
vaktsiini ei saa kõik, kes soovivad. Lisaks teame, et ühe depressiooni
ravimiga on tarne probleemid. Oli Flux vist. Tegelikult ei taha väga
spetsiifilist infot ja ravimi nimesid, kuid sooviks üldiselt teada, et mis
haiguste ravimitega on tekkinud tarneraskused. Piisab numbrist, et 3-4
ravimiga tekkis raskusi, lühidalt miks ja kui suurt segadust ja pahameelt
see tekitas.

Eda-Liis Kann

Tel: 5066786