Subject: Ed: Päring Rus.Postimehelt
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 13:59:10 +0200

Saatja: Dmitri Raja <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 30. oktoober 2024 12:28
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Päring Rus.Postimehelt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tülitan Teid ühe meie lugeja murega seoses.

Nagu lugeja teatas, määrati tema emale valuvaigistit Vimovo. Kuid ema
avastas, ei suuda ise ravimi pakendit avada. Ilmselt kasutatakse laste
kaitseks süsteemi, kus kaane peale tuleb kõigepealt vajutada ja siis
keerata. Nagu selgus, oli nõrga käe ja sõrmedega eakal inimesel seda
peaaegu võimatu teha. Tuli appi kutsuda naabri.

Lugeja märgib, et see ei ole esimene kord, kui tema emal on olnud raskusi
mõne konkreetse ravimi pakendi avamisega. Seetõttu tahaks ta teada, kas
ravimipakendi tootmisel võetakse arvesse nende inimeste võimalikke
terviseprobleeme, kes peaksid ravimeid võtma? Naise arvates ei saa me
välistada olukordi, kus patsient ei saa ravimit õigeaegselt võtta, sest
pakend on ebamugav, mis võib põhjustada tõsiseid tervisekahjustusi.

Ette tänades,

Dmitri Raja

Rus.Postimees.ee

reporter